niedziela, 06 listopad 2016 21:27

Dieta i Twoja kultura

Napisał
Oceń ten artykuł
(1 głos)

W zależności od miejsca, w którym mieszkasz twoja kultura i tradycje mają wiele wspólnego ze sposobem podejścia do seksu.
Sposób żywienia narzuca nam, co należy jeść, aby zatrzymać i zaburzyć zdrowie seksualne.
Wiele kultur widzi seksualność inaczej.
W niektórych miejscach, takich jak Indie i inne kraje Trzeciego Świata, uważają seks za grzech, za coś tabu, nie rozmawiają o tym otwarcie, podczas gdy w innych krajach zachodnich, temat jest omawiany swobodnie, bez zahamowań.
W kulturze zachodniej ludzie mają tendencję do częstszego siedzenia, oglądają telewizję przez wiele godzin, spędzają więcej czasu, siedząc w ciągu dnia bez fizycznego programu ćwiczeń, podczas gdy na Wschodzie i w krajach Trzeciego Świata ludzie siedzą bardzo mało i są bardziej aktywni w ich codziennych obowiązkach.
Brak ruchu na Zachodzie może być przyczyną takich chorób jak cukrzyca, wysokie ciśnienie krwi, niskie ciśnienie krwi, choroby serca, lub zanieczyszczeń krwi itp. w przeciwieństwie do kultury Wschodu.


W diecie kultury zachodniej nie powinno być pokarmów, które mogą zmniejszyć aktywność poszczególnych gruczołów lub zmniejszyć metabolizm organizmu.
Produkty, które przyczyniają się do tego to m.in. fast foody, cukier rafinowany, syrop kukurydziany, napoje gazowane i pszenna mąka.
Z tych produktów mogą korzystać kultury Wschodu, ponieważ są one bardziej aktywne fizycznie w ciągu dnia, a organizm wykorzystuje zgromadzoną energię do produkcji pragnienia seksualnego i siłę.
Przykładem jest ilość ludności.
Największe zaludnienie występuje w kulturach wschodnich tam aktywność seksualna, jest zdecydowanie widoczna w strukturze rodziny.

Poniższa żywność, która jest tradycją nie dobra dla zdrowia i nie powinna być elementem naszej diety, jeśli chcemy cieszyć się dobrym zdrowiem i miłością w twoich relacjach:
Smażonych potraw (takich jak frytki i inna żywność)

  • smażonych jajek (zawierają zbyt dużo cholesterolu)
  • mięsa (ciało nasze składa się z tych samych białek, a zatem jest trudne do naszego trawienia, jest jak jedzenie samego siebie)
  • napojów gazowanych (np.takich jak cola, oranżada czy napoje energetyczne)
  • napoi alkoholowych (piwo i mocnych alkoholi) Herbaty (z zawartością kofeiny).


Ważne jest, że człowiek mieszkający na Zachodzie nie powinien jeść ciężkich posiłków po zachodzie słońca.
Powinno się iść spać dopiero po 2 godzinach po obfitym posiłku.
Godziny między 11 rano, a 19 wieczorem to najlepszy czas dla większości posiłków.
Dobrze jest zjeść jabłko rano każdego dnia.
Pamiętaj stare powiedzenie:
jedno jabłko dziennie trzyma cię z dala od lekarza.
Drugie śniadanie powinno być spożywane do około 11 rano.
Przestrzeganie czasu jest ważne dla osób w wieku starszym.
Nasza strefa klimatyczna wymaga przestrzegania konkretnych pór posiłków.

śniadanie o 7.00, II śniadanie o 10.00, obiad o 13.00, podwieczorek o 16.00 i kolacja około 18.00.

Jeśli jesteś osobą pracującą, śniadania średniej wielkości będą odpowiednie rano.

Zalecane produkty dla poprawy zdrowia i energii seksualnej:

  • Jęczmień, owies, proso, sorgo, żyto, pszenica orkisz, kukurydza, brązowy ryż.
  • Unikać białej mąki i pieczywa z białej mąki oraz białego ryżu.
  • Wyciskane soki owocowe i warzywne.
  • Soczewica, groch, fasola itp. dostarczają dużo energii.
  • Spożywanie w porze obiadowej płynów ciepłych (unikać zimnej wody lub zimnych napoi).
  • Brązowy cukier trzcinowy to naturalny cukier może być stosowany z umiarem, by zjeść coś na słodko (unikać słodzików).
  • Wszystkie cierpkie, ostre, pikantne i przeciwutleniacze to produkty żywności, które są korzystne dla naszego ciała, również dla energii seksualnej.
Czytany 1423 razy Ostatnio zmieniany poniedziałek, 23 styczeń 2017 13:10
Han

Skomentuj

Upewnij się, że pola oznaczone wymagane gwiazdką (*) zostały wypełnione. Kod HTML nie jest dozwolony.

SoundCloud Master- Polska